Wille och Julia gästbloggar!

Tjoohej! Vi har varit på Cirkus. Det var fint. kanske.... det var iaf en fin clown! Och mycket fina hundar. Just nu sitter vi här (jag wille julia)

Våra humör:

Sara = flummig
Wille = stolt
Julia = JÄTTE PIGG = Ögon locken fallar ner = TRÖTT - JÄTTE PIGG!

Det var våra humör. Om ni undrar varför wille är stolt så har jag ingen aaning om varför. Men iaf..... Men julia hinner inte gästblogga för nu måste hon sova. För hon ska på ridläger imorrn. Så hon ska gå upp kl 7.30! Men wille sitter kvar. Och julia hälsar god natt och springer hem till sängen. Men nu ska Wille gästblogga!

Wille-

bajs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mmmhfgk under sängenn!!!!!!!!! 

Sara-

Jahap. Det var willes sätt att gästblogga på.

Om det är fint väder imorrn så ska vi väll antagligen åka till stranden. Men om det inte är fint så ska vi kanske baka eller göra något fint. Men nu ska jag slänga mig på golvet sååååå



CU

Kommentarer
Postat av: Saga

hejsan jag undrar om du skulle vilja rösta på min bild? och annars så finns det priser och sånt om du vill länka :)?

Klicka på denna länk för att komma till röstningen:



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=Saga+v.s

Eller så gå bara in på min blogg ;)

PS! förlåt om du inte vill ha sånnahär komentarer och föresten JÄTTE BRA BLOGG!


URL: http://flummsaga.blogg.se/ @ 2010-07-08 @ 18:34:30
Postat av: tuva

saknar dig! hoppas vi träffas någon gång på sommarlovet. :) <3



kram tuviis!!

@ 2010-07-16 @ 16:25:50

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON