nice day! love bilden! xD <3

Hejsan! Idag var det meningen att några skulle sova här, men så blev det inte. Så idag har jag först varit i skolan såklart! xd Hemkunskap för första gången! :D förra terminen hade min 5d. Det var skit kul. Min grupps lärare var ju bäst för vi fick te dom andra fick bara vatten :D men vi bakade iaf scones det var gott. efter skolan gick jag theodor hugo o sigge o åkte i en is backe! Det är skit kul! men typ dör några gånger bara. men iaf sen gick jag o sigge till södra station o väntade på hennes pappa o sen gick jag hem o typ kollade på tv. o åt chips o drack läsk o lite godis mm. Snart ska jag gå o lägga mig. är igentligen inte trött men mamma o pappa ska typ gå o lägga sig snart för dom har typ jobbat skit mycket. O jag vill inte vara uppe själv. jag pallar inte det. Just nu lyssnar jag på musik (Y) Har inga planer för imorrn, men måste hitta på något! så vi får väll se vad jag hittar på. känner mig lite flummig nu så jag skirver mer imorrn! :D have a nice night! hahahaha



kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON