Jenna här ;D

Hello hello! Jenna är här! Och det var tydligen ingen dans idag men hon kom hit ändå! Vi har typ käkat massa godis o grejs! Om ett tag kommer ni få en till blogg o läsa men mer avslöjar jag inte. HAHA! Jag o jenna har också gjort lite bilder i picnik såå jag visar dom ;D Hon ska äta här. På fredag ska jag se till att sova hos någon! ;) Har lite planer men vet inte riktigt. Idag i skolan gjorde vi inget specielt! Jag måste köpa lite grejer tex: bok till skolan, lite extra stabilopennor, kankse mjukis byxor, gå till monki o få lite grejs och en väska. Nu ska vi göra nått kanske en till bild i picnik eller något annat skoj så have a nice day!

kramkram sara ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON