Hos maya! (L) ;D

Heejsan! Jag är hos maya. Vi gör inte så mycket. Igår kom maya o leona hem till mig vi typ satt o pratade lite o så sen gick vi hem till maya o kollade på Pans lapurinth (kan inte stava) Iaf den var jätte bra. Trodde faktiskt att den skulle vara läskigare! Sen gick leona hem o jag o maya köpte godis choklad o läsk... Sen typ blev det nått slags strömmavbrott så datorn funkade inte! Så vi försökte typ roa oss på nått sätt. haha, sen kollade vi på en film...
Just nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra men vi ska typ fixa en header till mig o sen kanske gå ut eller något. 
Skriver meer senare.
kramkram sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON