HAPPY!

HELLO! Fan va jag känner mig glad just nu! Fan va musiken kan göra mycket! Idag i skolan var det typ jumpa o lite andra tråkiga lektioner sen var det hemkunskap! ;D Det var nice vi skulle smaka på potatis o göra en dipp till! Sen har jag varit sur på några under veckan på grund av en sak, o idag blev vi vänner o vi lädde nästan ut "bråket" men det var iaf väldigt skönt för det är så jäkla jobbigt o bråka med dom eftersom dom är några av mina bästa vänner! Efter skolan gick jag o jenna hem till mig. HAHA! Jenna kommer du ihåg: Vadå så du o Wiliam bestämmer typ en månad innan ni ska vara med varan? XD vi har sjukaste humorn nånsin! Vi typ skulle göra en musikvideo men den sög för vi lixom mimade o så blev det lixom efeter för vi la till musik efteråt! xD sen gjorde vi en grym video, kanske kan lägga upp den senare men jag o jenna måste fixa lite först! ;D När hon gick hem kom mamma med suchi till mig! (L) Så vi typ åt suchi o pratade lite i vardagsrummet. Sen kollade vi på let´s dance o åt chips, dip, godis, glass o läsk m.m. Sen kom pappa hem från hockeyn. o sen kom jack. Nu sitter jag här o typ bombar med musik! Så det är inte en tyst minut här just nu ;) hoppas ni också har haft en underbar dag! Nu ska jag lyssna på mer musik! Haha!

puss o kram sara

Kommentarer
Postat av: beata

ska du träffa william? :D

är ni ihop? :O

:D<3


URL: http://beataeriksson.blogg.se/ @ 2010-01-30 @ 20:34:15
Postat av: Anonym

VA? HAHAHAHAHAH! nej? varför trodde du det? xD

@ 2010-01-31 @ 15:02:32
Postat av: sara

Oj, jaha jag fattar. Nejmen vi pratade med jakob! XD haha. <3


URL: http://juuustsara.blogg.se/ @ 2010-01-31 @ 15:04:05

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON