Dans imorrn?

Hello! Idag hade vi musik var väll kul... vi typ spelade på trummor! (Y) men iaf Var ganska trött efter skolan så pallade inte göra något!  Nu sitter jag här o äter godis! Vet faktiskt inte om jag har dans imorrn!? det måste jag ta reda på. för asså det är första gången på ny termin ju o jag vet inte när den börjar men vi får väll se ;D Nu blir det lite bilder som jag har gjort. (dom är inte så fina för jag pallade inte anstränga mig. 




HAHAH! den här gjorde  jag nyss! väldigt konstig, skumm, anorlunda, ovanlig haha nämen den blev väldigt skumm. Men... när man har tråkigt blir man flumnmig o när man är flummig såå ja... xD


forever liix! (L) (Y)



YEAH! den här har jag o mirri gjort! ;P



Hhehe! FULING!

Kram kram sara

Kommentarer
Postat av: Karuro

Du e inte ful!!! ♥


URL: http://karuros.blogg.se/ @ 2010-01-19 @ 18:49:35

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON