VÅÅÅR?! <3

Helojasan! Idag åkte vi skridskor på gympan det var nice (Y) Först skulle vi bara göra några saker tex: träna på att bromsa, glida mycket o sånt. Sen fick man välja mellan bandy o fri åkning. Jag valde fri åkning, så signe, miranda jenna, beata, emma, leona o jag spelade i stjärnor på is! XD så jäkla kul. Sen efter skolan kom jenna, signe, miranda o beata hem till mig. Vi spelade in en film som vi ALLTID brukar göra. HAHA. Sen gick dom hem. Jag har typ bara gjort det jag brukar, alltså sitta vid datorn tråka o lyssna på musik! (L) Asså idag på rasten så var jag leona, beata o miranda o åkte lite på en trappa o det var skit varmt vi lixom tog av oss mössor vantarna o till och med jackorna! :O DET BÖRJAR BLI VÅR ENLIGT MIG! :O:D Känns som om jag bara blir mer o mer förskyld men... jag ska ta lite medicin o typ nässpray o sådant skit. Ha det bäst nu! :*

kram kram sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON