MUSIK GALEN!

HELLO! I skolan hade vi bara vanliga lektioner. Sen efter skolan gick jag olivia, theodor o någon mer tror jag men jag kommer inte ihåg vem iaf vi gick till godistjosken o typ köpte godis. Jag var skyldig theodor två lakris klubbor.
Iaf sen gick jag olivia o theodor typ runt lite, sen tappade theodor sin lakris klubba så vi skulle gå hem till honom så kan kunde tvätta den! HAHA, Theodor: "Man kan ju inte gå miste om en klubba!" Men sen så hade han inga nycklar så vi gick till skånegläntan en stund o typ hoppade runt o åkte lite på en pulka som vi hittade. Sen gick vi till theodor o så hemtade han sina nycklar. Sen gick vi typ runt ett tag o pratade om en massa. Sen klätrade vi på lite isberg m.m. Sen gick jag hem. Jag o mamma gjorde en skit god efterrätt också! Nån glass sak. Hoppas att ni också har haft en bra dag. Nu ska jag lägga mig o läsa. Godnatt. Ego bilder:



pussokram sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON