Mormor

Hejhej! Sitter o väntar på mormor som ska komma på middag. Hon ska komma när som helst. Har tagit på mig ett långt vit linne o en skjorttunika som är typ rutig i svart vitt o rött (har fårr den av henne i julklapp) sen har jag röda tights o svarta strumpor. :) Det blir korma till mat! *dreggel dreggel* Efter middagen ska mamma hjälpa mig med matte läxa.

Nu ska jag säga: GRATTIS JENNA SOM HAR BLIVIT STORASYSTER! Så himla kul! Den söta lilla bebisen heter Lo. Gå in på hennes blogg NUUU! www.jennaja.blogg.se

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON