Tur? otur?

Nu är jag hemma igen efter en fin dag på grönan. Vi hadde både tur och otur :3 För först hadde vi otur med att det var as mycket folk :( Så det var lååånga köer. Sen hadde vi tur med pop expressen för vi hann precis komma in så vi fick åka med i en liksom åktur (vi var dom sista) Sen hadde vi och tur med att vi fick den låten vi ville ha :) Sen lite senare så var vi vid dom där sakerna där men ska ta upp gossedjur med en klo. Och så var det en liten pojk som spelade på en sån där man ska få upp mini godis påsar (vinnst varje gång) och så körde hanoch fick upp en godis sen sprang han iväg men det var tid kvar (vi kunde inte säga till honom för han var borta) Så jag och jenna turade om att köra och jenna fick en liten hamburgare och jag fick tre små godispåsar. Sen så ville hon ha en av mig och då fick hon det. Men nu är jag hemma och ska snart äta middag. Jag är super hungrig. Imorrn är det skola :( Orkar inte ha lektion men aja. Nu måste jag dricka vatten ^^  


Jag och maya för ganska länge sen! <3 Saknar dig :*



CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON