Trött -.-

Nu har jag kommit hem. Har varit på ett indiskt ställe med farfar, mamma, pappa, joel (storebror), faster, och två kusiner. Det var kul, det var as god mat. Hadde tyvär inte med mig kameran. Tidigare idag var jag på ringen med beata och leona :) Det var kul. Först fikade vi på skolan. Men jusst nu är jag sjukt trött, så jag ska sova nu. Imorrn kanske jag ska till sjukhuset och kolla upp det där med min förkylning. Har ju haft den i tre fyra veckor nu och det är väldigt jobbigt.  Men nu håller jag på att dö så kan inte skriva mer.

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON