Snart slut! D:

Sommarlovet är snart slut! D: Det är såå hemskt. Blev inte alls mycket bloggning i sommar men jag har faktiskt inte pallat. Aja, igår var det fint och vi var på stranden och på kvällen så var jag wille och massa andra (sebbe jakob ossian jack aima anna-klara) Vi körde kurragömma och wii och i början körde dom poker och bakade en kaka. Men nu idag när jag vaknade så hörde jag att det regnade och blåste! :o Inte bra. Men får väll försöka göra något roligt av dagen ändå. Jack åker idag. Pappa kommer på måndag och mamma åker på tisdag. Sen åker jag och pappa på kanske torsdag eller fredag. Men vi får se. när jag kommer hem ska jag ladda upp alla bilder som jag har tagit i sommar.  Jusste jag kanske inte har sagt det men det finns typ 1 månad gamla kattungar här. :D Dom är hur söta som helst. Vi har gosat med dom sen dom föddes :) Dom är svart vita. Men jag har faktiskt inte hunnit ta några bilder på dom så jag ska nog försöka göra det idag :) Men nu ska jag byta om sen ska jag gå till wille eller julia såååå

CU <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON