Skola imorrn!

Gaash! Det är värkligen skola imorrn! Fast vi kommer typ inte ha några lektioner utan bara typ säga hej prata och äta rulltårta :D <3 Men asså det ska faktisk bli kul! Saknar kompisarna som in i helskotta! Efter ska jag nog på grönan! :) Jusste jag emma jenna och signe var på grönan igår! Det var as kul fast det blev as mycket kö mot slutet! Så vi gick bara runt och typ spelade. Vi spelade på sån här där man tar upp gossedjur med en klo! Och jag vann en gris som heter... nånting fint... jag kallar honom gris iaf! Det är min signes och emmas! :) men nu ska jag gå sååå

CU


fin lugg! xD

Puss på knorr!

Kommentarer
Postat av: Julia <3

Knorren är där bak,sara ^^


URL: http://swedensweetie.blogg.se/ @ 2010-08-20 @ 22:08:13

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON