R.U.B.R.I.K

Nu är jag hemma. Jag var med emma o miranda en liten stund sen gick jag hem och tråkade. Kollade på gammla minnen bilder och texter. Men snart ska jag göra te :) Imorrn kanske jag laddar över bilderna från kameran. Men nu gör jag en dagens grejs.

Dagens humör: Bra :)
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens makeup: mascara, lite ögonskugga :)
Dagens kram: nalle<3 :D
Dagens shopping: kakor
Dagens måste: sova
Dagens vill (ha): sushi
Dagens vill inte: vet inte
Dagens roligaste: datorn, emma miranda
Dagens tråkigaste: vet inte
Dagens finaste: leka piiip leken
Dagens ord: hej
Dagens flumm: piip leken
Dagens klädval: ljus blå fläck jeans, blå monki tröja randig tjock tröja.



SAKNAD :
Maya Nord. <3
Saknar dig älskling <crash3 ses snart.

Jusste ska färga/tona håret igen :) Tror det iaf. Det ska bli brunt. Fast inte riktigt samma som förut men nästan :)

Ni kan få någon vacker bild här:



Alltid lika galen <3

minnen



Nu börjar datorn jbesnmdxnfl ni fattar så

CU




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON