Hiss o Diss

Jag känner mig sugen på att göra en hiss o diss så här kommer den:

HISS :)


Hiss till att träffa alla kompisar på skolan! :) <3

Och att jag vågar åka läskiga/roliga sidan på insane (typ ingen fattar) :D <3

DISS :(

Diss till att vi inte fick rulltårta på skolan! D:

Och till att jag är snuvig :(


---------------------------------------------------


Hehe, nu var det avklarat! :P Men men, idag var jag signe jenna och emma på grönan igen. :) Vi åkte mycket insane och pop expressen :) Imorrn är det skola igen! Börjar 9 slutar 2 tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON