Helt sjukt.

Igår precis efter att jag hadde loggat ut så gick jag till kattungarna och då visar det sig att dom har hittat en tillkattunge! fast det den har inte samma mamma för det är ljus brun och platt nos. Men hur söt som helst. Sen gick vi och kollade där dom hadde hittat den andra. Den gick upp för en sak det är liksom som plankor och grejer där inne och en sak som jag inte kommer ihåg vad det heter utanpå. Det är som ett stort regnskydd. Men vi hittade inga. Men sen lite senare såg vi den katten som vi trodde var mamman. Så vi följde efter henne, och hon gick in där. Men det låg massa tunga sten block på det där regnskyddet så det var inte hur lätt som helst att ta bort det. Men vi hörde massa pip från kattungar. Lite senare kom jakob sebbe och ossian och hjälpte till. Då lyfte vi upp regnskyddet, sen gick jakob in med en ficklampa. Han såg tre små ungar men dom var väldigt agresiva och låg väldigt långt in under plankorna så han kunde inte få ut dom. Sen gick dom å åt. Då var jag wille och ossian vakt. Sen gick jag in för att dricka. Och när jag skulle gå tillbaks kom wille med en kattunge! :D Det hadde gått ut till mamman så man kunde ta den. SÅ jag bärde upp den till buren där dom andra låg. Sen när jag kom tillbaks så stog den i ett hörn och fräste. Och så lät den som en ko. Sen var det så hela kvällen o man kunde inte ens nudda den :( men sen satte sig anna-klara där. Hon satt brevid den jätte länge och till slut kunde hon klappa den. Men jusste vi fick inte ut några fler men vi ska försöka idag. Hoppas vi får ut dom! Det var iaf två ljus bruna (jätte ovanlig färg) och två svarta.  men nu ska jag äta frukost såååååå

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON