hej......

Shaaaow! Igår var jag och emma i nacka forum! :D det var skoj. Jag köpte en tröja och ett par glasögon och ett par trosor! Det var fint. Sen åkte vi hem till mig och lagade mat ( vi var själva hemma) Sen hadde vi italiensk middag på balkongen! :D Det var grymt kul. Det satt två killar på gården brevid och vi typ skrek (vi var ju italienare) dom kollade lite på oss....  Men vi hadde ju målat skägg och allt så... men sen sov hon här. Och idag var vi på eriksdalsbadet! Sen gick jag hem och typ softa. Men nu sitter jag här och typ lyssnar på familjen x) Men imorrn har jag typ inga planer kanske ska ut med mamma. och typ hitta på något. :) Men jaa, det var inte så mycket mer,,, såååå jag tar farväl för tillfället!


CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON