Sara is tillbaka!

Nämen tjenare! Nu är jag tillbaka. Jag hadde typ slutat blogga elr något men nu har jag börjat igen.... På påsklovet var jag i Paris! Det var skojj! Jag var där med familjen o våra kompisar. Vi typ gick runt, var högst upp i eifel tornet o åt massa mat! xD Men det blev en lyckad resa. Nu sitter jag typ o tråkar framför datorn....väntar på mamma som ska komma hem från någon fest om typ några min. Under veckan har jag bara gjort massa tråkiga läxor o sånt... Men idag så var emma,signe,jakob,theodor,william, jenna,anna,miranda typ på medis o lite andra ställen o bara gick runt. Sen gick jenna ann o miranda hem. Du fortsatte vi gå runt o william o jakob fastnade vid allt dom såg typ. Först fastnade dom inne på copp extra vid bageriet o stog o kollade när dom bakade (i typ en halv timme) sen fastnade dom vid en bar o kollade på tv, sen i en pappersafär, o sen typ skivafär o massa. Men sen gick dom hem.... då gick jag theodor emma o signe hem till mig o typ skrek i fönstret o kastade ner papperskluttar på folk. Sen gick alla hem o nu sitter jag här.... Imorrn ska jag väll göra något kul hoppas jag. Har inget planerat men jag ska väll komma på något.

Cya

kram sra

Kommentarer
Postat av: Karuro

Jag vill också åka till Paris ;'o


URL: http://karurotheonly.blogg.se/ @ 2010-04-24 @ 08:03:36
Postat av: sara

Haha! Jag vill tillbaks det var skiit härligt! <3


URL: http://juuustsara.blogg.se/ @ 2010-04-24 @ 15:19:15

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON