Planer för dagen?...

God morgon elr vad man nu ska säga! Jag vaknade typ tio eller nått o gick  upp o åt frukost. Sen typ hadde jag lite tråkigt så jag målade lite på en kartong..... Men iaf nu sitter jag här o har typ inga planer för dagen. Men om jag inte får tag på någon kompis kommer antagligen jag o mamma hitta på nått. Vi kanske ska göra sushi ikväll! Muumms...
jusst nu är jag inne på facebook o chattar med william o typ inne på bdb o lyssnar på musik. Men jag skriver mer sen.

Jusste, nu ska jag ladda ner bilder från kameran. Så kommer lite bilder snart.




Lite fula ego bilder.  D:

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖta Sara! <33


URL: http://eslifeofthejetsetter.blogg.se/ @ 2010-05-08 @ 11:49:48

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON