Nice kväll!

Heej. Kvällen har varit jätte skojj, jag ska berätta vad som har hänt. Först gick jag o mamma o handlade inför sushi middagen. På vägen paserade vi Bik Bok o mamma hadde något konstigt presentkorts kvitto där så jag köpte en tröja. Sen gick vi vidare. Jag köpte också balsam. (men kanske ska byta imorrn) Sen gick vi hem o började göra sushi! Efter ett tag kom min kusin Robbin som skulle äta här. Vi gjorde klart sushin o sen åt vi. Vi orkade typ ingenting bara för att bitarna var så stora. Så vi har massa kvar till lunch imorrn. Men iaf sen typ satt vi o pratade lite o så. Men här kommer lite bilder från kvällen.



Balsam (Y)


Tröja/tunika - BikBok


-

Maki rulle! :D



läskig bild.



Där fick ni  lite bilder ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON