Min dag! ;D

Idag var vi i gamla stan. Det var skit kul. Först skulle vi gå upp i storkyrkan torn. Det var ca 200 trappsteg. Det var skit läskigt. Det var likson ödsligt som en vid med massa spindelnät. O så var det liksom jätte trång o småå trappsteg. Sen skulle vi gå ut på någon balkong där golvet lutade. Men när vi kom ner fick vi en bilduppg. Man skulle gå runt lite för att hitta något att rita av. Så jag Tuva Leona o Julia gick iväg, för att hitta något att rita av o något ställe att svätta händerna på. O så gick vi förbi Ben and jerry's. O så såg leona sin kompis. Och då sa hon : "Det är en gratis kula glass här inne" ! o vi sprang in o fick varsin kula. Sen sprang vi tillbaks o berättade för alla andra. Då sprang hela vår klass o den andra (ca 60 elever) dit i en stor klunga. Det var skoj. Sen gick vi tillbaks dit hela tiden. Jag tog 5 kulor. Det var såååååå gott. Men sen efter skolan så gick jag Olivia Tuva o signe hem till olivia o flummade. Sen gick jag o sigge-man till ringen för att hon skulle köoa leggings, o så köpte vi en annan sak :D Sen gick vi runt o pratade o så ett tag. O nu är jag hemma o har precis ätit o ska nu göra läxor. Imorrn ska jag träffa brosan. Asså min bror som är 26 o heter Joel. :D Vi ska hitta på något skojj. Men nu måste jag dra.


Hejdå xds dkmhnftgrfail

Kommentarer
Postat av: beata

vem är julia? =]


URL: http://beataeriksson.blogg.se/ @ 2010-04-27 @ 22:12:17
Postat av: Sara Cx

hahahah! SmartoBeata! hehe. <33

@ 2010-04-29 @ 07:52:18

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON