tjooo

Tjooo! nu har jag laddat upp bilderna som sagt! och ja. så här kommer några gamla och nya bilder! :D jag och maya för länge sen <3
Jag och maya. det var ganska länge sen och det är en väldigt mörk och suddig bild men den är fin ändå! <3jag som är en glad rudolf med röda mulen!
jag som är en väldigt gald rudolf med röda mulen! haha xd
Beata o miranda på slöjden! :D<3

jag på halloween! :D hehe

haha! det där bruna som sticker upp som ser ut som hår det är theodor! vi grävde ner honom bland kläderna på bilden! hahaha xD


Där var det lite bilder! =P

Kommentarer
Postat av: mirrie!

Men gud hur ful får man bli! Usch usch usch. D:< Menar då bilden på mig.

@ 2009-12-03 @ 21:29:09
Postat av: Sara

Du är jätte söt ju! hahah jag skrev min blogg adress på min blogg! hehe är lite flummig. (det är ju kväll)


URL: http://juuustsara.blogg.se/ @ 2009-12-03 @ 21:53:35
Postat av: ♥Karuro/Karro♥

sötnos!


URL: http://karuro.blogg.se/ @ 2009-12-04 @ 10:29:51

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON