mitt första inlägg

Hejsan hejsan! det här är mitt första inlägg. Jag kommer typ bäretta om vad jag gör på dagarna och så. Jag fyller skit sent på året men jag fyller ialafall elva den 23 dec alltså dan före julafton. Och min pappa fyller år på julafton hahah. men iallafall. just nu har jag inten fin header eller bakrund eller nått för jag vet inte hur man gör xd men det ska fixas så fort som möjligt.
Jag kan ju börja med att bäretta vad jag har gjort idag. xD
Ehm först var jag i skolan
och hade typ
svenska/so
klassråd
svenska/so
lunch
svenska/so
bild

på svenskan efter klassrådet gjorde vi det som vi gör varje dag, öppnar paket! :D några i klassen har köpt paket som vår lärare har lagt i en säck och sen så har vi fått en bild på oss själva från klassfotot och ett papper och så skulle man göra en bild och sen klistra in sitt foto i bilden typ sig själv som en tomte, och sen har vår lärare gjort en kalender av det och så öppnar vi två luckor varje dag och dom bakom luckorna får paket och en pepperkaka! =P haha är inte så bra på att förklara men ändå. Och sen gick jag och jenna hem till mig och åt mellis köpte munkar och ett vaniljhjärta! sen gick vi på dans. efter dansen åkte jag, febe,hanna,ebba,jenna och laura lite på isen sen skulle jenna på teater:( men iaf sen gick jag hem åt middag och nu sitter jag här och typ tråkar.

kramkram sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON