Linda! <333

I fyran hadde vi VÄRLDENS bästa lärare! Asså hon var så himla bra och alla älskade henne och vi hade skit kul tillsammans! och man nästran längtade till att gå till skolan! Men sen i slutet av fyran på en helt vanlig lektion satte sig hon ner och sa att hon skulle bäretta en sak. och så sa hon att hon skulle sluta! och grejen var att det var den första april eller dagen efter har jag för mig så alla trodde att hon skoja! men sen sa hon att hon menade alvar! Skolan har lite pengar och du sparkar dom lärare som jobbat här ganska kort (hon hade jobbat i 5 år) för att spara pengar. och då blev det helt tyst.... sen börgade alla skrika varför och var skit arga. Efeter det började man lixom tänka vad som hade hänt att hon skulle sluta! och då började alla gråta sen var vi typ kavr på skolan hela dagen och alla bara grät och grät sen typ tog vi lappar och lät alla skriva på och så sen gick vi liksom och "demostrerade" hos rektorn! och sen satte sig några tejejer i klassrummet precis när man lixom ahde slutat gråta och så kom tanken upp igen så satt alla och grät igen! och så kramnade vi henne jätte länge! Sen när jag gick hem då känndes allt bara tomt och bajs!
Det kanskle låter konstig att man kan gilla en "lärare" så mycket eller nått men hon var bäst och asså ni fattar inte känslan! och då sa vi att vi skulle hälsa på henne typ varje dag och så på hennes nya skola, men vi har iunte hälsat på henne en enda gång! jag har velat det jätte länge men det blir liksom aldrig så. Och sen fick vi ju en ny lärare och han är också SKIT bra! han är väldigt lik lina på settet liksom! och det är jätte skönt! men nu imorrn kommer hon och hälsar på! När vår lärare sa det så blev alla typ skit glada! Asså fan vad jag längtar! även om man inte har saknat henne hela tiden så har det varje gång varit så för mig att om någon säger hennes namn elller pratar om henne så blir jag tårögd!  iaf LINBDA OCH PETTER NI ÄR DOM BÄSTA LÄRARNA NÅNSIN!!!!!!!!!!! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON