Heeejsan

Heejsan hejsan! Idag har jag varit i skolan och så kom ju min gamla fröken och hälsade på! Det var skit kul! hon såg lika dan ut. :D Det blev mycket kramar sen var det roliga timmen oxå! jenna,signe.agnes och maya visade en film dom hade gjort och så hade dom bakat choklad bollar! det var oxå kul. sen gick jag hem och satte mig och kollade på tv! snart kommer några gäster, eller det kom två. Min morbror och en kompis sen kommer min morbrors nya tjej och hennes barn och sen några fler kompisar. Så det blir väll kul xd Ikväll ska jag kolla på idol tror jag för jag missade förra gången. Jag var på hockey med pappa. Just nu hittar jag tyvär inte sladden så jag kan inte ladda upp bilder men jag hittar väll den så småning om. Skriver mer sen! <3

KramkramSara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON