God morgon

Gad morgon. Sorry att jag inte skrev mer igår men jag orkade inte xd Jag blev skit sur! För att Tove åkte ut i idol!!!!!!!!!! :@ AAAHHHHHHHH! därför tänker jag göra så att kalle vinner för att jag blev sur på erik! :@
Men iaf har nu ska jag göra frukost, dra mig tillbaks till soffan i vardagsrummet med mitt underbara tecke och kolla på tv! (medans jag äter frukosten) Det blir gott! Idag har jag lite planer. Antingen ska jag göra nått med en kompis men vet inte vem så nån som vill ses? eller så ska jag hem till min morbrors nya tjej och hennes barn och göra ju7lpyssel och typ pepparkaks hus mm. och kanske köpa julklappar. Så vi får väll se. Men nu är jag riktigt hungrig! så ska göra frukost. men hör av dig om du vill ses? :P

KramkramSara

Kommentarer
Postat av: ♥Karuro/Karro♥

Erik är ju jätte bra!>:o Fast Tove var min favorit.Hoppas att Erik vinner idol :D<333


URL: http://karuro.blogg.se/ @ 2009-12-05 @ 10:53:03
Postat av: Sara

Jag vet han är bra! men det är kalle oxå o jag vet inte<! hahahahah

@ 2009-12-05 @ 11:30:52

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON